петък, януари 07, 2011

Доктор Маджунов и сивите и смачкани хора.

Тези дни съм се затворил в стаята си и чрез екрана на лаптопа прониквам в България.

Навлизам в проблеми, началото на които съм изпуснал и може би затова, средата, в която попадам ми изглежда някак хаотична.

Ако интернет е реалност, България е нацизъм без фюрер.

Гражданската активност в интернет ме ужасява.

Вниманието ми към Доктор Маджунов бе привлечено от Facebook. Един ден той ме уведоми, че братовчед ми (нормален семеен човек с две деца и съпруга, който пуска, най-често, обикновени шеги за отношенията мъж-жена и съпруг-съпруга) е харесал страницата "ИЗРОДЪТ Михаил Маджунов (от ИСУЛ)". Този краен радикализъм, от иначе хрисимия ми братовчед, предизвика моето любопитство и отварайки страницата попаднах на снимката на някакъв човек, на която бе написано УБИЕЦ.




Гледам, на снимката някакъв сив и смачкан човечец с леко загадачна усмивка. Тя може би издава психопатичната му природа на изверг - масов убиец, която го отличава от нормалните сиви и смачкани хора.

Поисках от Google да ми покаже нещо повече за него.
Вестник Труд съобщаваше: Д-р Маджунов в ИСУЛ пукнал и тъпанчетата на дете
Група в blog.bg питаше: Маджунов, спа ли спокойно тази нощ?
Монитор ни разясняваше: ИСУЛ издирва изчезналия д-р Маджунов
Стандарт казваше: Пациенти винят д-р Маджунов за спукани тъпанчета
Frognews задаваше: Няколко "въпроса към Маджунов и екипите, убили Гергана

Разбрах, загубили сме дете.


Боже, като сравних двете усмивки в душата си се сетих за една трета - на моята дъщеря, която вчера по скайпа ми пускаше песнички за Родината, която е най-прекрасна на света.

Родина!
Ужасът настъпва когато разбереш, че Родината не е най-прекрасното нещо на света. Тогава искаш мъст. Искаш възмездие. И случва се така, че някоя, доскоро сива и смачкана физиономия, се превръща в цел на възмездието.

Да накажем д-р Маджунов!
Но не искаме да го накажат някакви си там органи. Тези органи не сме ние!
Ние искаме пряка демокрация в наказването. Всеки да вземе своя дял от възмездието, което да стовари върху една изродена сива и смачкана физиономия.

Да накажем ИЗРОДА - защото не създадохме здравеопазването, което искахме!

Да накажем УБИЕЦА - защото създадохме родината си по наш образ и подобие!

България е нацизъм без фюрер

6 коментара:

krezo0 каза...

Лекарските грешки малко мязат на съдебните такива, нали ? И като последствие, и като възмездие (май е мръсна тази дума?)двата щата мно'о си приличат...

krezo0 каза...

Сорри за несвързания пост...Малко ме ядоса твоята позиция - интеуектуауец разглеждащ нещата общо, защото ако някой "сбърка" моето дете ... Човече, не съм толкова извисен, но си мисля... Ако има има "полетели" над нещата пичове, загубили (квото и да е там живо...)нещо, и продължили без сянка на съмнение - нека хвърлят първия пост...
P.S. : (n0 P.S.)

Анонимен каза...

Какъв нацизъм, Анонимко?! Нацизмът, който и аз не одобрявам, идологизира нацията, и подлага на геноцид всичко извън нея, а в България е точно обратното - разграден двор в който нацията ни е подложена на геноцид!...
Т_Живков

Смелият анонимко каза...

Кой ни подлага на геноцид, другарю Живков?

denitza каза...

аз съм си забранила да влизам в български новинарски сайтове
а като съм в българия гледам да не чувам как и какво се обсъжда в градския транспорт и на пазара

Смелият анонимко каза...

А бе и аз съм си забранил, но нали природата ми е бунтовническа, нарушавам забраните