събота, декември 25, 2010

Коледен постинг

Скъпи приятели,
тези дни наоколо се вихри такава коледност, та чак и на мен ми се доколедува.
А какво е Коледата днешни дни без един коледен пост в блога?

Та реших и аз, като всички вас, да напиша едно коледно пожелане тук.

Какво да пожелая?
Въпросът не е толкова прост.

Предполагам, всеки от вас е усетил, че му се случва всичко, което си е пожелал. Така че с желанията трябва да се внимава много.

Може би тази предпазливост е избила сред нас, под формата на напълно формални пожелания, които си отправяме по Коледа, (а и по всякакъв друг повод,) които рядко се сбъдват.

Как да пожелая нещо, което да включва и вас и мен (защото съгласете се, ние един без друг не можем)?

Някога, преди много години в главата ми се бе загнездила думата "Щастие".

Тези дни си четох "Пикник край пътя".
Повестта завършваше с "ЩАСТИЕ ЗА ВСИЧКИ ДАРОМ И НЕКА НИКОЙ ДА НЕ БЪДЕ ПРЕНЕБРЕГНАТ"

Тогава да завърша този коледен пост с:

"СЧАСТЬЕ ДЛЯ ВСЕХ, ДАРОМ, И ПУСТЬ НИКТО НЕ УЙДЕТ ОБИЖЕННЫЙ!"

Няма коментари: