неделя, декември 23, 2007

За политическата демокрация

По-долу, съм посочил осем сътъпки за справяме с проблемът "Какво да направим, за да сме едни истински демократични люде!"

1. Да обмисля внимателно очакването си на политик - месия, който знае всичко, който е честен и безкористен, в чието име се образуват политически партии, който посочва избраните и застава с името си зад тях, поема цялата вина и отговорност и побеждава злото.

2. Да обмисля внимателно идеята дали този политик-месия не съм аз.

3. Ако отговорът на 2 е отрицателен да продължа да мисля или окончателно да се откажа от тази дейност като продължа да очаквам политика - месия.

4. Ако отговорът на 2 е положителен, да помисля дали някой друг, освен мен може да е този политик – месия.

5. Ако отговорът на 4 е отрицателен да продължа да мисля или окончателно да се откажа от тази дейност като заявя на всички, че аз съм очаквания политик-месия.

6. Ако отговорът на 4 е положителен да помисля по въпроса дали “политикът-месия” не е вътрешно присъщо качество на всеки човек без значение националност, етнос, вяра, пол и т.н.

7. Ако отговорът на 6 е отрицателен да продължа да мисля или окончателно да се откажа от тази дейност като образувам партия на политиците-месии с избраната от мен група.

8. Ако отговорът на 6 е положителен: Добре дошъл в демократичното общество, в което всеки има свободата сам да носи отговорността от своите действия.

Няма коментари: