четвъртък, септември 09, 2010

Снимка на холандското ми колело

Доколкото беше обект на предния ми разказ, считам за необходимо да представя на уважаемите си читатели (дори бих казал, че за мен те са повече от читатели, те са по-читатели), снимка на холандското си колело.

Него купих от близкия град Бреда, тъй като реших, че тук в Тилбуг, предвид пристигането на голяма група студенти и съответно увеличеното търсене, цените са се вдигнали. Предположението ми се оказа базирано на погрешна представа, че пазара на колелета е статичен в рамките на един град. Пазарът ме беше изпреварил и в Бреда цените се оказаха същите. Решен обаче, че повече вече няма да използвам градския транспорт, купих колелото си още на гарата, яхнах го и минах (почти) безпрепиятствено разстоянието от 20 км.

Почти, защото по едно време веригата ми падна и се заклещи около спиците. Но аз потърсих помощ от близкия автосервиз, от където ми дадоха една отверка, която изплзвах под формата на лост и, доказвайки правотата на твърдението на близкия ми приятел от далечното минало, вегетарианеца Архимед: Дайте ми опорна точка и достатъчно дълъг лост и аз ще повдигна Земята, успях да се измъкна от ситуацията.



Но стига приказки, ето го и него - моето колело:

Няма коментари: